کسب درامد درساییت کلیکی توکان
کسب درامد درساییت کلیکی توکان
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

سیستم کلیکی + سیستم عضو گیری + سیستم لینک باکس +١٠٠٠٠ تومان جایره

1- روش اول : قرار دادن لینگ باکس توکان در سایت و وبلاگ خود :
با قرار دادن لینک باکس توکان در سایت یا وبلاگ خود ، به ازای هر کلیک که از سوی بازدیدکنندگان سایت و وبلاگ شما بر روی لینک های موجود در لینک باکس صورت می گیرد ، علاوه بر افزایش مبلغ 120 ریال به اعتبار شما در سایت ، 5 امتیاز نیز به مجموع امتیازات شما برای شرکت در جشنواره کلیک های طلایی سایت توکان افزوده خواهد شد .

جهت قرار دادن لینک باکس توکان در سایت و وبلاگ خود ، کافیست کد زیر را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید .

2- روش دوم : با معرفی فرهنگ لغت (دیکشنری) توکان در سایت و وبلاگ خود : با معرفی دیکشنری توکان در سایت و وبلاگ خود ، به ازای هر کلیک که از سوی بازدیدکنندگان سایت و وبلاگ شما بر روی لینک شما ، علاوه بر افزایش مبلغ 120 ریال به اعتبار شما در سایت ، 5 امتیاز نیز به مجموع امتیازات شما برای شرکت در جشنواره کلیک های طلایی سایت توکان افزوده خواهد شد . می توانید در سایت و وبلاگ خود مطلبی در جهت معرفی این نرم افزار منتشر کنید . 

3- روش سوم : لینک به سایت توکان : با قرار دادن لینک سایت توکان به صورت بنر و یا نوشته در سایت و وبلاگ خود ، به ازای هر کلیک که بر روی لینک سایت توکان در سایت ووبلاگ شما صورت بگیرد ، علاوه بر افزایش مبلغ 120 ریال به اعتبار شما در سایت ، 5 امتیاز نیز به مجموع امتیازات شما برای شرکت در جشنواره کلیک های طلایی سایت توکان افزوده خواهد شد .

برای ورود به صفحه ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک کنید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: